Sunday, February 20, 2011

No Turning Back with No Regrets.

Assalamualaikum.wah2 pagi2 buta dh blogging.
ditanya kenapa rajin sgt update?knape buat blog cantik2?
bukan ramai follower pun.hehe.reason dia cuma satu.
it's kepuasan bagi aku.nvm nti dh lama2 nti mungkin sebulan sekali kot update.
sbb dh boring.tp tu mungkin lahh :)
hari ni dh ahad.esok isnin.hmm how fast is time flew.
huh."boring lahh..tension nyaa..x suka duduk kat aimst ni..x ramai kwn.arghhhhhh"
hmm.tu lah yg slalu aku ckp.bla3..dan bila difikir2 balik..
bertapalah aku ni manusia yg x besyukur.anyway aku boleh je survive,but bila dh slalu sorg2 ni rasa
mcm nak mengeluh je.hehe.tp still it is tak bersyukur
dan semalm one of my friends status ada tulis.....


Lihatlah kepada orang yang berada di bawah mu dan jangan melihat orang yang berada di atas mu kerana yang 
demikian lebih patut supaya kamu tidak meremehkan 
nikmat Allah yang diberikan kepadamu.” 
(Hadis riwayat Bukhari, Muslim dan at-Tirmidzi)

ha amik kau cik jannah.terkena kt batang hidung sendiri.
YaAllah aku berharap Kau menjadikan aku serta seluruh keluarga dan umat Islam manusia yg bersyukur.
tulah..aku fikir,bestnya bdk2 lain dpt keluar jln2 ng kwn2,bestnya kalau dpt U kt area2 KL boleh jumpa kwn2..bla3.
tapi kan kenapa aku xfikir org lain yg lagi susah dr aku.yg perasaan nak belajar dorg tinggi tp x boleh belajar sbb kemiskinan.kenapa?kenapa?
hmm.manusia slalu lupa utk bersyukur.
dan aku adalah termasuk dlm golongan itu.

BERSYUKURLAH,BERSYUKURLAH DAN TERUSLAH BERSYUKUR.
ALHAMDULILLAH,YA RABB.


0 Comments:

Post a Comment