Friday, February 25, 2011

after all of these and those i'm just a human :')

emosi emosi emosi.
entahlah kan?actually mmg tgh emo sbb ada kerja yg x siap lagi (sbb this is a group work).if individual mmg aku akn cuba try settle as soon as i can.hmm,dan aku nk bercerita dgn someone ni.omg,i think i should be the real Nurjannh.talk less listen more..ok aku bg contoh...one day korg tgh tension gilaaa,so mahu cerita lahh ng kawan korg.dia pun dh siap sedia nak dgr,then korg start cerita sikit.tetttttttt.hello,... kawan korg dpt call,terus x layan korg.(the real situation might differ).hmm..at least lah kan,b4 angkat call tu ckp laa.wwei kejap eh??ok lagi tau.ni tgh2 nk cerita terus buat benda lain,without considering that inside me i have a human's heart.YaAllah..tolong lah aku hadapi semua ni..kuatkanlah hati aku.sensitif?act aku x lah sensitif mana.but somehow bila dh lama makan hati,sensitif lahh.jg lahh wei kita punya perangai.or else we might intended to hurt someone's heart.dan ini juga utk peringatan utk aku supaya lebih berhati2 if nak mencari org utk meluahkan perasaan dan berhati2 juga menjaga tingkah laku diri sendiri terhadap org.Amin.doakan aku cool ok.bye ~

0 Comments:

Post a Comment