Friday, February 25, 2011

apsal eh?

aku rasa emo lahh.apsal eh org suka tiru2 org,minat lahh apa yg kau suka.xyah org suka ni kau suka ni jugak.aku mmg x kesah nak share2.tp bila aku minat a kau pun nak minta gak a.aku minat z kau pun nak gak minat z tuh.rimas lah.n bila kau suka something tp aku x suka (sbb aku suka apa yg aku suka) kau kata aku ni x up-to-date lahh.kesah pulakk aku.serius rasa cm bengang gila.x paham aku.bukan x nak share but isn't its toooo obvious yg kau suka tiru org n bajet kau tau everything.though aku dh suka benda tuh lg lamaa dari kau.huh?whatever lahh.to whom that might concern,please be yourself.if u minat something go for it.and don't pura2 minat something sbb kau nak lebih tahu everything dr org lain.rasa meluat tau x??

ps : sapa2 yg baca post ni,sila rujuk kartun kt sebelah kiri ni.sekian.TERIMA KASIH :)

0 Comments:

Post a Comment