Saturday, February 12, 2011

old memories haunted me BACK :') well i love it be.


assalammualaikum.
hai hari ni hari sabtu.ok smlm kak sarah n aishah balik
sbb abg hairy nak bertunang.semlm gak dh gtau aishah psl payung yg hilang tu.what a relief.
sorryyyyyyyyyy my dear cousins.:')
mlm td g tgk movie ng bdk2.(kt laptop je eh)best3.hehe
and smlm time lunch...:'(
yeah2.actually dh biasa jugak lunch sorg2 ni.but smlm ada satu rasa yang dtg..
rasa yg pull me back to the oldies time.which i missed the most.
masa naik tangga tu,nak ambik makanan,aku rasa sayu gak la sbb terigt time kat
table lunch ktorg kat skolah.the most happening-meal-time.
aku,hannah,amy,aween,aida,kueng,ella,ety.ktorg makan like like like...like apa eh.
cause there's noting on this earth can described that moments.
huhu.yelah time f5 kan,malas lahh nak pakai2 sudu ni.leceh u nak bwk sana sini.
dh skolah mmg xde sediakan senduk atau seangkatan dengannya.
jadi dan jadi dh jadi habit ktorg,bila lunch je..senduk nasi guna tangan.amik ayam ikan guna tangan.amik sayur pun guna tangan(but i didn't ate vegetables)..haha.n kuah2 dia ktorg tuang je dlm pinggan,haha.bestnyaaaaaaaaaaaaaaaa :D.but now semua tu
dh pegi jauh.
and aku duduk lah dgn sopan kt kafe AIMST tu.and makan sorg2.sayu gak bila terigt zaman dulu2 ni.hmm.tp xpe LIFE MUST ALWAYS GO ON.
and hari ni..(wah aku cerita backwards lahh.boleh buat film hollywood ni.unik)
hahaha.td i post something kt fb.dan seorg gadis yg merupakan sahabat saya memberi comment
haha.terharu i,u.bila dia ckp dia rindu i.haha
actually aku mmg rasa sebak gila if ada org kt dunia ini rindu aku.
anyway dett aku punn rindu banget sama kamu.like seriouslyy <3

semoga one day kita jumpa yg babe.
i love you.
and one more thing i nak share psl IniAnwarHAdi
yg tgh meletup2 skg.but anyway his intention is good actually.
please have a look.
yg lupa yewwwwwwww.ops jgn lupa ya :)



0 Comments:

Post a Comment