Thursday, March 10, 2011

no matter how much you consider...

ohh3.dh hari khamis dh ke?cepatnya masa berlalu(as i always said).cepatlahh 2014 datang..cepatlahhhhhhhh...hmm isnin dh start exam,dan aku punya progress..entah lahh.baca2 tp entah ingat entah tidak.mid term je pun,exam pun sejam..chapter yg masuk smpi 15 ,21 etc..adoyyy.sabar jelahh.."aloooo note smlm kite temankan awak tdo...nti awak temankan kita kt exam hall ok?"damn...how i wish it can...dan yes skrg nak tulis kt blog mcm teragak2 sbb skrg dh ada beberapa org follower,nti time emo2 tlis kt blog.ada org tanya..kau kenapa.?ok x?..thanks for the concern but somehow i just need my time for myself.jgn kesahlah apa aku tulis.apa aku rasa.aku cuma manusia biasa yg ada bermacam2 perasaan.dan kenapa semua tu berlaku,biarlahh.sbb aku pasti sooner or later semua tuh aku berlalu..masa akan tolong aku.but bila org tanya2 ni i feel a little bit uncomfortable sket..rasa bila nak tulis,nti ada org terasa(pdhal ckp psl org lain),ada pulak yg tny kenapa..so to be save all the emotional feeling of mine,i just wrote back on my diary..diary dr 2009 tp smpi skrg x habis2 lagi helaian dia.what a good friend..still there for such a long time..jika umur ku panjang aku nak 2014(nti dh 2014.nk 2011) as always manusia mmg susah nak bersyukur.and that's me.sekian.bye~


cantik kan hutan ni.aku berharap aku berada di sana skrg.
udaran yg nyaman bersama dgn kabus2 pagi.
sungguh tenang..:)
and Subhanallah.

0 Comments:

Post a Comment