Wednesday, March 16, 2011

hampeh day =.=



hai apa khabar.?thanksss anda anda dan anda yg sudi membaca (bajet aku ni blogger popular jap.wakaka)ok just now exam biochem..and as expected susah ler...saba jelahh nasib baik ada TCA cycle keluar.kalau x keluar langsung apa yg aku work hard on..mmg aku rasa nak gigit je kertas exam tuh..haa dh pic kat atas tuh mmg laa ada kaitan ng hari hampeh aku..first psl buku (ala2 biochem exam la) first hampeh.and second, igt x post aku My Hanazawa tuh.yg aku ckp psl nuclear bla3.rupa2 nya benda tuh x betul pun.hah!aku ni dh la jenis x suka forward2 msg..tp sbb ni cm serius aku pun forward la kt fb punn.tgk2 anak2 negeri sembilan post SOMETHING,ha sila2 lah klik and baca.wakenabeb betol lahhh. again second hampeh terjadi kat aku.argghh.yeah conclusion mmg kena dpt kesahihan sesuatu berita ok.
ps;hopefully xde lg bende hampeh berlaku.apa2 pun bersyukur lah Jannah.
Alhamdulillah 
http://www.emocutez.com


hate to say this but aku rasa malu pulak jd rakyat malaysia..hope semua ni akn terungkai...


smpi keluar kt CNN.cmner aku nk ckp aku bangga jd anak malaysia...???
hmm...my baaaddddddddddddddd.:'(

0 Comments:

Post a Comment