Wednesday, March 2, 2011

i owe this life to You...Ya Rabb

David Gallo shows underwater astonishments | Video on TED.com

Assalamualaikum.ok td sedang syok aku online2 terjumpa lahh one video ni.seriously mmg mengagumkan sgt.terasa begitu kerdilnya diri ini.kadang bila tgk above video,perasaan aku yang mengatakan walau sehebat mana pun teknologi masa sekarang or in the future,x ada apa2 yg mampu melawan kuasa yang Esa itu semakin dan semakin kuat.Subhanallah.video ni dh berulang2 kali aku tgk.especially the last part.that is extremely awesome.Subhanallah Subhanallah Subhanallah.tu jek yg aku boleh ckp.dan aku terasa makin byk lg yg aku x tahu psl ilmu dunia ni.dan benarlah,kalau dihitung semua ilmu2 manusia kt dunia ni,perumpamaannya seperti setitis air dr lautan.hmm.aku berdoa semoga semua ilmu yg kita peroleh halal dan diberkati.aminn.dan janganlah menyombong if kita tahu pabila org lain tidak tahu.ok?peringatan utk diri sendiri juga.hmmm.ok2.for those who read this,it is a must for you to watch this video.no matter how long your system will loading or buffering.you won't regret by watching this(i think so,if you are nature lovers)..bye :)

ps: kalau korg nak tgk,sila lah pause my music kat bwh ye.thanks.enjoyyy.


0 Comments:

Post a Comment