Monday, March 28, 2011

alamak cuaknya.

Assalamualaikum.
wehee.td time kelas biochem aku kena tanya siap berdiri lg.and i was like...
http://www.emocutez.com
dn memandangkan ada 2 org melayu je dlm kelas tuh.aku terasa 100 mata dlm kelas tuh memandang ke arah aku..tp in the same time aku terharu gak ng lecturer aku tuh...ikuti perbulan kami..

lecturer :yes u,, can u explain about arginine.?i know u can.
me : me?(aku pun bla2 lahh smbil dibantu juga oleh lecturer)
lecturer : ok.good explaination.

ok.aku ni mmg x boleh..bila org ckp menda2 baik kt aku (bkn pujian yer,dia mcm ayat2 supportive) aku mesti rasa terharuu.hilang semua rasa cuak.rasa rendah diri...uhh.it was nice actually .thanks DR.SRIDEWI.i will remember this day..and your word.to nujannah azizan.YES YOU CAN!!!

http://www.emocutez.com


anyway aku tgh tgk citer merlin season 3..best ouh.suka morgana even dia jht cmner pon.hehe


(berharap morgana ng arthur even gwen dh ditakdirkan jd queen of camelot.damn!)

go merlin.weheee.i love MERLIN!
bye.

0 Comments:

Post a Comment