Sunday, May 1, 2011

inginku berlari bawa semua rasa.

HELOOOOOO!


hye.cewahh tajuk post mmg x boleh blah.:p..ok lahh actually aku rasa aku ni ada konflik dlm dirilahh.mungkin sbb situasi U ni yg amat berbeda dari apa aku aku imaginasikan.entahlahh.nti kalau ckp byk2 rasa diri ni x tahu nk bersyukur.well,serius x best ouh rasa sorg2 cmni.even ng kwn2 yg berapa kerat pun rasa alone kt sini.dan aku rasa bkn kawan2 masalahnya.masalahnya ada keadaan di sini atau lebih tepat..AIMST is the problem.hah!kawan2 kt sini ok,dan sekiranya kawan2 yg aku kenal kt sini juga adalah kawan2 universiti ku dlm dunia imaginasi ku itu.aku rasa aku boleh bahagia dan x berasa sunyi.tulahh.masalahnya aku dah pun terperangkap dalam dunia ni.and aku x boleh berpaling lagi.walaupun sesekali terasa mahu berlari sejauh mungkin supaya semua rasa ini boleh aku tinggalkan jauh ke belakang.tapi aku x boleh.and the worst is aku x enjoy blaja.ouh3 how i wish my soul yg 8 tahun dulu dtg kt dlm diri.belajar merupakan sesuatu yg aku suka.dan seolah semua ilmu yg dipelajari itu sgt senang utk difahami..aku pun x faham sbb aku malas ke?or sbb aku ni mmg x sesuai belajar course ni.?entah.masih tercari2 apa yg aku hilang.dan apa yg aku mahukan.hey people bawalah aku berlari supaya semua rasa ini pergi.



AND 
this is what i always felt since the day i've became....university's student.





ps:anyway lagi seminggu nak final.then,habis sudah my first year.cepat sungguh masa berlalu.please someone hold my hand.keep me strong.doakan aku rajin2 ya world :')

0 Comments:

Post a Comment