Wednesday, April 27, 2011

Mr.Malas Break Up jom :)

Assalamualaikum.ok dh lama aku x update blog secara serius.mungkin kerana malas atau aku xde mood.so skrg ni ada mood aku kena cepat2 tulis.hehe.ok before that.aku nk cerita psl semalam.time nak dinner,ada jumpa one bdk kecik ni.comell..aku usik2 laa dia.pastu dia PAP! pukul tangan aku comel je.tp mak ni cm marah.tp normal lah budak kecik.but time aku amik makanan tu ada suara kecil ckp "kakak" (aku x tahu plak dia tahu ckp malay).."SORYY" sambil menghulurkan tangan kecilnya..and i was like
http://www.emocutez.com
cutenyaaa!mesti mak dia suruh.hehe.ok2 next story is esok aku ada exam entrepreneurship and ospe PIC.next day malaysian studies.and next week dah study week.dan aku bila ada exam cmni lahh.baca habis tu no hal.but nak memorize it tu susah..tambah2 lak aku ni malas.and aku rasa last time aku rajin time aku skolah rendah dulu.mmg aku suka belajar.but mana aku yg dulu.???aku nak aku suka dengan apa yg aku buat.so itu akan membuatkan BELAJAR IS NOT A BURDEN.hmm.whatever it is aku kena positif kan?aku x nak kecewakan siapa2.esp org2 yg aku sayang.so jannah GAMBATE!!
http://www.emocutez.com

btw time aku tgh2 retweet petang td aku jumpa sponge bob punya 'twitter' and dia promote patrick punya 'twitter' and i was so jealous to see this.nampak x apa yg aku high light tu.ouh..untung sponge bob.bkn senang nak ada bestfriend ni.one and only plak tuh.hmm :/

(sila klik untuk tumbesaran *sukasuki aku je guna word tu)

hmm.ok2.anyway aku nak gtau,tadi coordinator bagitahu ktorg naik second year on 15th August.yes 15 August,time semua org tgh cuti..dan ketika itu hanya budak pharmcy je yg ada.hmm dan lagi satu aku sorg je melayu dlm semua batch pharmacy yg duduk hostel.thats mean terpaksa lahh aku berbuka puasa seorang diri.yess seorang dirihttp://www.emocutez.com..huwaaaa.

ok2 pape pun aku nak g study ni.hope x jadi macam ni lahh time nak blaja   nti
http://www.emocutez.com

 well Mr Malas i nak break up dgn u.
dari dulu actually..so skrg dh official.please please and please.
DON'T COME BACK AGAIN!!
bye.




ps:world doakan aku eh jwb exam.doakan semua dipermudahkan.and insyaAllah
aku boleh dpt keputusan cemerlang.(which i always wishing for)

0 Comments:

Post a Comment