Tuesday, May 31, 2011

Kisah balik mengaji bersama kunang2 (what memories are called)

Assalammualaikum.
whoah dah lama x update..duduk rumah relaxss je.
hmm.semalam keluar ng Abah.otw tu tiba2 teringat..10 years back when i was 10.
bila balik mengaji kalau jumpa kunang2 (fireflies) mesti abangku tangkap dia guna kopiah.
hehe.cantik sbb dia adalah haiwan dan mempunyai LAMPU..
 So masa dalam kereta smalam,aku baru je cakap ng abah pasal kunang2..and abah cakap x nmpk kunang2 tu..dia halus..tiba2....aku nampak seekor..mmg berdegup jantungku..its normal right bila kita cakap pasal something yg dah lama kita lupa and tiba2 nmpk depan mata.huhu.but mungkin bukan kunang2 kot.maybe mata aku salah tgk.tp hell yes i saw it.huh! whatever.



 Is that so my fireflies??

teringat time b4 aku g mengaji..kecik lagi mungkin time tu darjah satu..aku ng Abah tunggu kat depan klinik nak amik kaklong n bangah dari mengaji..duduk tunggu tu mesti ada kilat..dan kilat tu xde bunyi.ku tanya abah tu kilat apa? abah cakap kilat yg xde bunyi ni namanya kilat gajah..hehe.i don't know why..sampai ketua darjah pun aku panggil ketua gajah..haha.whatever it is i'm now growing up.and yes day by day it become more challenging. whatever it is i wish Allah always be with me.to make each day of my life brighter.dan ku hanya ingin menjadi manusia yg bersyukur. memories is still memories.

btw today is finale Asmara..sedih plak sbb dah ada ramai geng nk bercerita..lepas ni..hmm.
whatever it is Go Asmara 2 and Shahz Jaszle too


http://www.emocutez.com
bye Asmara i'll miss u and always do.


0 Comments:

Post a Comment