Sunday, May 15, 2011

dan itu mahuku.:)

Assalammualaikum.
dah lama x update..and now mood update dtg time esok exam.
idk why aku xde mood langsung nak rasa bersungguh2.
and this is the worst exam's preparation ever.gen2.
well.as we know skrg kt tv3 tengah ditayangkan cerita Juvana.


korg layan x?best ouh cerita tu.bile cerita ni keluar aku terus terigt cerita Gokusen.
i love this story.dan jika aku diberi peluang untuk menjadi seorg guru mmg tempat2 mcm ni lahh aku nak mengajar.dan itu yang ku mahu.dari dulu aku suka mcm tu.but as always i keep telling my heart DREAMS IS NOT ALWAYS OUR DESTINY..dan harap aku boleh terima semua itu,walaupun ada masa aku berharap impian tu one day boleh jadi kenyataan.aku tahu org mesti ckp..kau igt senang ke nak handle budak2 jahat cmtu.mula2 mmg lah teringin,nti dh ada kt sana,mmg nak mati.well,aku x menafikan benda tu..dan aku mengiyakan.sbb dorg ni bukan budak2 biasa kan..budak jahat or what ever you called them.but aku punya prisip senang je..if korang nak org memahami korg why not you start first..ok ckp lahh aku ni pandai ckp je.whatever..tp yg pasti jika aku diberi peluang utk menjadi guru,hanya guru for this kind of students je yg aku nak.aku nak memahami dorg aku nak jadi kawan dorg.and above all aku nak jadi org yg dorg trust bila whole world against them.DAN ITU MAHUKU bye ~
(sy x belajar byk dalam kelas or buku.but i know i learnt a lot through observation,itu aku)


(they value friendship more than you!trust me for this)
and i want to be one of them.

http://www.emocutez.com


ps;please doakan aku.can perform well even i know it's gonna be hard.
lbnl HAPPY TEACHER's DAYSS PEOPLE.:)



Credited pictures;Google & Tumblr

0 Comments:

Post a Comment