Sunday, May 8, 2011

ν–‰λ³΅ν•œ μ—„λ§ˆ (happy ibu day)

When I was 5 years old, my mother always told me that happiness was the key to life. When I went to school, they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down “happy”. They told me I didn’t understand the assignment. I told them they didn’t understand life."                                                                                          -John Lennon-



Assalamualaikum.ok quote kat atas ni from John Lennon(The Beatles) .band yg paling aku suka di dunia.tp aku x pernah lagi buat entry psl dorg kan?tunggu after exam.sbb bykk nk share.ok2.hmm sebelum ni mcm2 org confuse dgn tarikh sebenar hari ibu ni.tp aku mmg dan terima hari ini.sbb tgk google.hehe...so today i would like to say HAPPY MOTHER'S DAY kepada semua ibu2.terima lasih kerana melahirkan.kepada my mom Pn.Noorinsa..selamat2.maafkan dosa yg TELAH,SEDANG dan AKAN jannah buat.yg akan tu mmg sure ada.sbb jannah mmg selalu x boleh puaskan hari emak.dont know why.but susah2 mcm mana punn jannah dah redha sbb semua ni Allah dah tentukan.dan tgh mood hari ibu ni aku g lahh layan lagu awan nano.hmm.sila off kan lagu blog kat bwh dan layanzzz this song ok.aku mmg rasa lagu ni best giloss.kalau menang AJL tahun ni mmg aku setuju.sbb melody best and above all the lyrics is soooo meaningful...sgt2.bye






0 Comments:

Post a Comment