Sunday, April 17, 2011

masa berlalu dan aku masih di sini

hey.firstly Alhamdulillah debate malaysian studies dah habis.walaupun last sem dh tobat x nak buat last minit.well hey ktorg buat debate ni last day ok.so-real-student.pape pun dh berlalu.so teruskanlah apa yg ada dihadapan.ok nanti ada viva statistics.http://www.emocutez.comyeah VIVA for statistic.entah aku pun x tahu dia nak tanya ape.maleh den nak pikir do ai.hmm ok sekejap je.lagi dua minggu aku dh habis kelas and one week for study week.then final.pastu balik.wehee.ok aku rancang nak balik hari pekerja tu..tp memandangkan nk dekat exam mak kata x payah.tp abah ckp kalau boring2 balik laa.huwaaa.http://www.emocutez.com.aku nak balik tp xpelahh.dan kalau betullah aku x balik,kiranya dah 5 months aku x balik rumah langsung.baik duduk oversea je.hmm kiranya sepanjang sem ni aku x balik langsung.kesiankan.whatever it is.semua tuh dh berlalu.kita hidup untuk future ok?ok lahh aku pun xde benda nak ckp dah.hope aku boleh face semua ni and org sekeliling aku happy cukuplahh.

SO FINAL BRING IT ONNN!!wahh semangatnya :)


*haha the fact is....


opocott.cepatnya exam datang.
baru nak happy2.hahahaha
cuakk siott.siot pun x cuak cmni.

ps:doakan aku ok?



pictures credited to Tumblr.

0 Comments:

Post a Comment