Tuesday, September 18, 2012

Powerful Du'a that I need the most.

Salam.
Baru call mak tadi. Lepas dah borak2 tu. Aku cakap dekat mak doakan aku rajin2 belajar, cemerlang and tak rasa sunyi kat sini. And suddenly air mata pun mengalir. Bila kita dah keep it too long..itulah jadinya. I hate to hold my voice in that situation. Rasa macam nak ceritaaa semua benda. Tapi aku tak boleh. Sebab kalau aku buat mcm tu sure mak akan susah hati. So better I keep it. Sebab esok lusa rasa ni akan hilang jugak. Tapi susah hati seorang ibu bukan senang nak hilang. Kan? And now aku pun rasa dah okay sikit. Goodluck Jannah. Fighting okay!

Ps; Doakan aku okay! :) May Allah bless us.




Sometimes it is okay to let yourself crying.
It's okay.

Fighting Jannah!
Posted on by TheGenn | No comments

0 Comments:

Post a Comment