Thursday, December 1, 2011

Mencari jiwa.


Salam. Today dah 1st December..6 Dec ni aku dah start final paper. Preparation? Entah aku pun tak tahu mcm mana progress aku. Sbb hari2 aku revise dan hari2 jugak aku me'lagha'.Normal lah being student..cenggitu jugak jadinya. Seminggu masa for study week..and it's kinda very bored. YaAllah aku bosan sangat. And I hope at least I have someone to share this feeling. Tapi end up aku ber'emo'an sendiri. Selalu macam tu. Ada masa aku
rasa lifeless gila hidup kat sini. Seriously. Tapi lifeless macam mana pun, aku dah nak habis dah sem 3 ni. Next January dah nak naik sem 4 dah pun. Almost half-way dah perjalanan aku.Huh. Ada masa aku nak cerita semua benda, rasa nak nangis seboleh mungkin kat siapa2. Tapi bila aku jumpa org, aku automatically hide that feeling. It's naturally happens. Entahlahh. Aku berharap in future aku boleh jumpa siapa2 yang boleh faham apa yang aku rasa without telling them any. Bolah ke kita nak org faham apa yang kita rasa,tapi kita tak cerita apa masalah kita. Ouh no. I'm too too too complicated. Please people, doakan aku boleh jawab exams dgn cemerlang. InsyaAllah.

0 Comments:

Post a Comment