Friday, November 8, 2013

In my own world.

Salam.

Hmm tiba2 rasa nak menulis, Setelah sekian lama mengadap lecture notes (lame ke???)
tibatiba rasa nak menulis.
Nak meluahkan mungkin.
Aku nak bercakap pasal diri sendiri...yang bila ada dekat Aimst, 
I live in my own world.
Aku dah jadi sangat2 terbiasa dengan diri sendiri or to be exact
to be alone. Aku rasa macam aku tak kisah dunia lain.
Yang penting aku lulus semua exams, dapat call mak setiap hari
dan tunggu masa untuk grad. InsyaAllah.
Tapi at the same time I dont like to be like this.
Sampaikan bila sampai waktu makan pun, aku malas sangat nak turun makan,
dan lepas tu aku pujuk diri makan untuk mak, untuk family.
Sure mak aku tak nak aku sakit, atau abaikan makan kan?
So aku pergi lah turun makan nasi. -___-
Pelik.
Tapi itulah kehidupan aku lately.
Sebab final year ke?
Sebab aku nak ikut kepala aku ke?
Jawapannya masih lagi ENTAH. Aku dan dunia aku.

Ps; Doakan exam pertama aku untuk final year ni. Semoga cemerlang. Boleh tolong boost up pointer aku sikit. Hehe. Above all semoga Allah bagi berkat kat ilmu ilmu aku ni. 

Adios.


tumblr_movkb4h4b61rnr4rko1_500.gif (500×281)tumblr_movkb4h4b61rnr4rko1_500.gif (500×281)

0 Comments:

Post a Comment